Mijn definitieve verblijfplaats

17 maart 2016 - Moshi, Tanzania

Vandaag wat een hectische dag. Alles moeten regelen voor mijn verblijfplaats etc....

Ik werd door een Tanzaniaanse ex werknemer van de KCMC een beetje rond geleidt. Ik heb alles samen met haar geregeld.

Ik veeblijf nu in de doctors compound van de KCMC. We hebben een super grote tuin, een gezamelijke WC/douche en woonkamer. We moeten ook de keuken delen met soms wel 8 mensen. Er is GEEN wiffi!!! De wc spoelt niet goed door en de kraan in de keuken lekt. Ik zit nu op een twee persoons kamer ( wat ik liever niet heb). Hopelijk kan ik morgen in een ander kamer.

Het is hier heel erg warm en ik heb heel veel gelopen. De auto's rijden aan de ander kant van de weg en mensen lopen gewoon op straat.

Ik moet nog even wennen aan de geld van hier...en schatten hoeveel wat kost.

Ik hoop dat ik op een of ander manier Internet kan regelen, want ik heb opdracht dat ik moet maken...vooral mijn bachelorproef. Ik heb nu enkel op mijn mobiel internet. Die is ook niet het beste. Soms werkt het en soms werkt het niet. Dat is wel een beetje irritant.

Dit gaat mijn eerste nacht hier zijn....ik mis een ventilator.

Ik woon nu samen met 4 andere mensen....3 vertrekken morgen terug naar hun land. Ik ben benieuwd naar wie morgen komt.

Morgen moet ik ook mijn rooster samen met de mensen van de KCMC regelen.....ik kijk ernaar uit om eindelijk te beginnen.

1. Maka:
    17 maart 2016
    Hom sis komt goed tene pasenshiii luv ya
  2. Shamir maduro:
    17 maart 2016
    Hasi bo best dushi.... e ta pasa djis..
  3. Joywelle:
    17 maart 2016
    Ohmm doshee. Komt goed zeker even wennen misch kan je zo ook even je eigen dingetjes regelen die je nodig hebt en je bent een sterke vrouw i ku Senjor na bo banda zal je zeker alles lukken. Ben echt benieuwd naar de bevallingen etc
  4. Angie:
    17 maart 2016
    Ta even wennen. Pero bo ta bai kustuma. :) leuk om even te lezen. Kon ba drumi bo prome anochi? E hendenan ta kere ku bo ta di einan? Nan ta papia swahili ku bo? Swahili nan ta pspia einan tog?
  5. Tine:
    17 maart 2016
    Geniet ervan! Het zal wel Super worden!
  6. Kimberly Alberto:
    17 maart 2016
    Hey Neka, mi tei ta sigui bo pasonan mane novela aki. Mi'n por faya niun episodio. Hopi kontentu pa bo i mi ta spera bo ta adapta i sinti bo mes komodo lihe.
    Korda nos tin deal :D
  7. Churnesca La Cruz:
    17 maart 2016
    @Angie: si par di hnd a kere ku mi ta di aki, si swahili nan ta pp aki. Nan sa pp swahili kumi si.

@Kim: sigur sigur! Nos tin un deal...
  8. Mina:
    17 maart 2016
    Toppie sgat...you go 'cause you can do it strong lady. Hoe zeg je I love you in swahili???
    Well I love u in swahili, in dutch anto pa papiamentu tambeeeeeee stimaaaaaaaboooo
  9. Urmie:
    17 maart 2016
    Zeg dushi, wat klink je verwend. Je woont cker in Europa nohhh En bovendien je zit in Afrika daar is het warm hehhhhhh. love ya doe het goed al die bevallingen. Heb vertrouwen.