Aangekomen in Tanzania

16 maart 2016 - Moshi, Tanzania

Ik dank God dat ik veilig aangekomen ben in Tanzania. Ik heb een hele goeie vlucht gehad, lekker eten op de vliegtuig en een goede landing.

Ik werd opgehaald van het vliegveld en naar mijn hotel gebracht. Ik voel me THUIS.....! De geur is heerlijk, het is wel donker op straat omdat er bijna geen straatlichten zijn.

Ik werd warm verwelkomt en mijn hotel kamer vind ik geweldig. Ik heb een deur dat via mijn kamer naar het balkon gaat en mijn eigen toilet dat vrij groot is (groter dan een standaard wc in NL).

Ik kijk ernaar uit om morgen Tanzania in het zonlicht te zien en de mensen en vooral het eten. Ik vind het helemaal spannend.

Ik wil iedereen bedanken die mij hun goeie wensen hebben gegeven en iedereen die voor mij gebeden hebben.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mina:
    16 maart 2016
    Blessings and all the best my dearest
  2. Grabiella Lucas:
    16 maart 2016
    Danki Dios chica. mi ta kontentu pabo. mi ta hopi benieuwd na kk tur bo tei maak mee.
  3. Joywelle:
    16 maart 2016
    Whootwhoooooooootttttt yeayyyyy ik ben blij te horen dat je veilig en goed bent aangekomen lieverd en ben zeker benieuwd naar al je geweldige verhalen en ervaringen. You go girl u inspire me and give me hope. Dont forget the pics ❤️
  4. Lisa Beaumont:
    17 maart 2016
    Hei meisje mi ta on ku bo.Dios mes kompanjabo i dunabo e sabidoria i e forsa ku bo tin mester.Bo mes sa dal duru nos ta sigui kordabo den orashon.
  5. Maka:
    Woooohooooo!!!!! Goodluck girl tur kos ta bin bon den nomber di Kristu Hesus
  6. Chullah:
    17 maart 2016
    Yesssssss.........the journey has started!!!! God is and will be accompanying you during this entire new and awesome adventure!!!! I will never stop believing in you!!!! #sisterlove