27 uur zonder stroom

23 maart 2016 - Moshi, Tanzania

We hebben een raar probleem hier in Tanzania. Sinds gister rond 4 pm was de stroom uitgevallen en kwam vandaag rond 7pm terug. Super irritant! We kunnen niet koken, geen telefoons opladen of laptops gebruiken en alles in de vreezer is ontdooid.

En het rare deel ervan is, dat enkel de doctors compound geen stroom heeft. Iedereen rondom ons had gewoon stroom.

Vandaag ga ik mijn eerste nachtdienst doen. Heel erg spannend! Het begint om 8pm en eindigt om 9am.

Ik moet zometeen door een pik zwarte straat gaan lopen om bij het ziekenhuis te komen. Wel met een flashlight natuurlijk.

Of ik bang ben? Nee hoor, want God zal mij bewaren overal waar ik heen ga.

Wel spannend een eerste nachtdienst.

1. Joywelle:
    23 maart 2016
    Hechucheiiii ohmm doshe God zal zeker aan je zij staan in alles wat je doet. Wel foktop van de stroom thou Love ya take care en i'll be following ur journey ❤️
  2. Maka:
    Hommmm erg hoor.....God zal je waken gurl! Succes met je 1ste ND
  3. Angie:
    23 maart 2016
    Hei saka potret di stageplek pa nos wak no? Tin mag?
  4. Churnesca La Cruz:
    24 maart 2016
    Lo mi saka pic buta dsp, ora mi tin nachtdienst trobe of otro dia ku ta rustig.
  5. Mina:
    27 maart 2016
    Nekk Nekka hoe was je tocht in het donker verlopen??? Heb je foto's gemaakt van je donkere tocht? Veeeeeeel foto's en vooral van allesssss..Deze zijn later heel dierbare herinneringen en je levensrijkdom